aKu

aKu

Thursday, January 27, 2011

Minggu yg mentensionkan......

assalamualaikum....
agak lamer jugak aku tak berblogkan...tak lamer mana pun sebenarnya...lebih kurang 11 hari jerrr...hehehehe...
almaklumlah skrg ni bz sgt ngan final yer projek....kalau tak siap nanti takleh grad....kalau tak grad mcmana nak keje...kalau tak keje camne nak tukar kete best...ehuhuhu....setiap impian mesti ader angan2 dulu kan...ditambah ngan usaha baru leh berjaya...hihihi
lagi pun wireless kat utm sekejap2 on off jerrr..tak stable..kekadang sakit hati jerr...baik log out jer terus...
ok...berbalik ngan citer pasal projek akhir...aku test pasal daun ketapang yg leh turunkan pH air kolam ikan...maknanya jika kita nak ternak ikan @ udang lebih baik tanam pokok ketapang keliling kolam...baik utk kesihatan ikan...hihihi...agaknye lah kot....so pasni kalau dah bosan ngan profesion jd pensyarah...leh lah aku jd penternak ikan berjaya....impian lagi...ehuhuhu...
disebabkan bz ngan projek yg asyik kena msk lab env jer membuatkan aku tension ngan bosan gak...weekend pun kena gi lab jugak..yg menyakitkan hati bila byk result test tak qualified...kena test lg..asyik nak marah jer this weekend..bkn setakat pasal lab...tambah pulak ngan asgnmt yg byk n ader test adv water treatment pulak...adoyaiiii...kurasakan masa cam dah tak cukup 24jam...sebenarnya bkn tak cukup masa tp masa tidur dah kurang dari 8jam sehari...ehuhuhu...kalau asyik nak tido jer baik takyah study yerr...duk umah jd penganggur terhormat...hihihi
disebabkan kebusyan this week menyebabkan aku tak leh blk kg...then tak sempatlah utk menghantar 3Ai blk Japan...ish3...sob3...sedih2....3Ai itu ialah Aisha, Aina n Aida...sume tu kakak n anak sedara aku...diaorg duk kat sana...rindulah Mak ani .....ehuhuhu...miss u all....tp takpelah..kalau ader rezeki nanti mak ani gi jepun lg yer tgk u all sumer..tungguuuuuu....
tp bila sume keje dah settle...bermulalah cuti 1 week utk chinese new year...waaaaa bestnyerrrr...leh blk kg n merayap....best3....tp jagn lupa utk siapkan keje mana yg patut...tinggal 4 bln jer lg nk abis study...nanti mesti rindu utk study lg...harap2 sume berjalan lancar k...setiap pengorbanan pasti akan ader kejayaan...yg pntg doa+usaha+iktiar+tawakal...insyaallah aku mesti boleh...bkn jer Malaysia Boleh...ani pun boleh gak....
klah...dah panjang sgt aku merapu  ni..jap lg nak gi kl settlekan visa ibu n acik..diaorg nak gi tgk 3Ai april ni...tp aku takleh ikut coz tgh final exam...takpelah..mayb next time k...klah. yer...nanti kalau ader masa aku samb lg luahan perasaan dlm blog aku ni yer.....assalamualaikum

No comments:

Post a Comment