aKu

aKu

Sunday, January 16, 2011

Coretan hari ini adalah untuk kenangan hari esok

aku adalah insan biasa yang hanya menumpang dan singgah sementara di bumi Allah ini...sebagai tetamuNYA...kita seharusnya berasa rendah diri dan bersyukur dengan segala nikmat yg diberikanNYA....esok akan masuk minggu ke-3 pengajian ku di UTM, Skudai...alhmdlahhhh...skrg ni aku berada di semester akhir dalam jurusan sarjana muda kejuruteraan awam...walaupun skrg usia ku menjangkau 28 tahun(agak lewat gaklah nak menggenggam segulung ijazah) tp aku ttp akan terus berusaha untuk menggapai cita-citaku sebagai seorang siswazah...alhmdah....impianku semakin tercapai....aminnnnnn


aku merupakan anak kelahiran seremban, n9...tp yg kelakarnyer kureng sikit kalau disuruh ckp guna loghat nogori den tuuuu.....hehehehe....bukan kacang lupakan kulit tapi kalau tak dipraktikkan confirm buruk bonar bunyinya kalau ckpnyerrr......lepas aku dpt diploma dr KUiTTHO...aku dah keje kat politeknik merlimau...maklumlah time diploma dpt biasiswa....bila dah sah jawatan barulah leh samb degree....walaupun lmbt tp yg bestnyerrr aku dah ader keje tetap...so pas grad ni keje dah tunggu aku...takyah lg susah2 nak gi interview sana sini....syukur....tp yg tak bestnye aku puntak tahu akan dipostingkan di poli mana...harap2 jgnlah sabah @ sarawak....confirm homesick lah aku jawabnyerrrr....lg pun cian ibu ngan ayah kat kg...sure rindu giler kat anak dia yg comeiiii ni.....hahahaha.....
apapun tak kisahlah kan katne pun...maybe rezekinya dah ditentukan disana...dan yg penting mungkin kebahagiaan menantiku disana....saper tahukan....kita hanya merancang tapi ALLAH swt yg menentukan segalanya.....kekadang DIA turunkan hujan sehingga musnah semua keindahan ciptaanNya...namun selepas itu Allah terbitkan pelangi yg begitu indah untuk menyinari alam ini...tak saper yg tahukannnnn...hanya DIA sajer....


oklahhhh....dah terlalu byk aku merepek kat sini....insyaallah ada masa kita jumpa lg k.....ader byk lg citer yg aku nak coretkan disini.....

No comments:

Post a Comment